یک سایت فروشگاهی خوب و نکاتی که باید در طراحی آن در نظر گرفت
نوشته شده توسط : hiwebex

یک سایت فروشگاهی خوب برای هر کسب و کاری نیاز است چرا که این سایت به پایگاهی برای حضور شما در فضای مجازی تبدیل می شود. همان گونه که به دکوراسیون و ظاهر مغازه یا دفتر کاری خود اهمیت می دهید به همان اندازه لازم است که در طراحی سایت فروشگاهی خود هم دقت به خرج دهید. اولین قدمی که به شما توصیه می شود جلب اعتماد مشتریان است. یکی از راهکار هایی که علاوه بر جلب اعتماد به برندینگ سایت فروشگاهی شما هم کمک می کند ضمانت تعویض کالاست. بدون شک داشتن یک مشاور حرفه ای و کار کشته در زمینه طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی به موفقیت شما کمک شایانی خواهد نمود.

چند نمونه از نکاتی که برای داشتن یک سایت فروشگاهی خوب لازم است به آن ها توجه کنید عبارتند از:

کاربران در فروشگاهی وقت می گذارند که امکان جستجو و یافتن کالای مد نظرشان به سادگی و به سرعت امکان پذیر باشد.

کاربران, شما و کسب و کارتان را از ظاهر طراحی سایت فروشگاهی تان قضاوت می کنند پس لازم است که یک سایت فروشگاهی خوب و زیبا طراحی کنید.

مسیرخرید و پرداخت را تا حد امکان ساده و بدون مراحل پیچیده طراحی نمایید و اعتماد کاربران به شما تضمین کننده بازگشت مجدد آن ها به سایت فروشگاهی تان است, پس سعی کنید یک سایت فروشگاهی خوب با خدمات و پشتیبانی خوبی به مشتریان فروشگاه ارائه دهید تا آن ها مشتری ثابت سایت فروشگاهی شما شوند.

گوگل در مدت حضور خود در فضای مجازی اسم و رسم و اعتبار بالایی برای خود رقم زده است و در دنیا از یک اسم تجاری به یک فعل تبدیل شده است. به این ترتیب کاربران به جای این که بگویند فلان کلمه را جستجو کن به یکدیگر می گویند فلان کلمه را گوگل کن, شما می توانید از این موفقیت گوگل به نفع خود بهره ببرید و با قرار گرفتن در صدر لیست جستجوی گوگل تعداد بیشتری از کاربرانی که در حال گوگل کردن کالا یا خدمات شما هستند را به سمت  سایت فروشگاهی خود جذب کنید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت فروشگاهی راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: